Рада вітати гостей на своєму блозі!

Творчі завдання



 Буктрейлер – сучасна форма реклами книги



Буктрейлер до роману В.Скотта "Айвенго"



Буктрейлер до повісті М.В.Гоголя "Ніч перед Різдвом"




Буктрейлер до роману Ч.Діккенса "Пригоди Олівера Твіста"




Створення буклетів
Буклет (франц. bouclette - кільце) - публікація, виготовлена на одному аркуші та складена згинанням у кілька сторінок так, що її можна переглядати, не розрізаючи сторінок, а розкриваючи як ширму. Як правило, буклет складається з одного аркуша формату А4, розміщеного в альбомній орієнтації та розділеного на три рівні частини. По межах цих частин буклет згинається. Друк здійснюється, як правило, з обох сторін аркуша.
Ця форма роботи може бути колективною, груповою або індивідуальною.



Створення постерів і титульних сторінок

       Постер (з англ. «плакат») - різновид плакату. Саме ж слово «плакат» походить від франц. «оголошення, афіша». Робота повинна бути яскравою, приваблювати здалеку і зацікавлювати тих, хто не тільки побачить, але й прочитає авторську думку про книгу.  За обсягом це сторінка форматом А4. Рекламний постер складається з трьох частин: гасло, картинка за змістом твору, текст реклами.

Можна запропонувати  дітям уявити себе художником - ілюстратором, якому дали завдання у видавництві створити титульну сторінку до щойно надрукованої книги, тобто першу сторінку книги.
Робота виконується на листку форматом А4.
Умовно титульна сторінка складається з трьох частин:
1. Прізвище автора, назва книги. Учень вибирає сам, яким шрифтом та кольором зробити напис, як його розмістити.
2. Ілюстрація. Вона розміщується по центру і займає більшу половину сторінки. Це може бути власний малюнок, ілюстрації до твору чи картини відомих художників.

3. Коментар учня. Учень повинен стисло (до десяти речень) пояснити, чому саме таку ілюстрацію вибрав, зобразив саме цей епізод з твору, деталь, річ, символ, що цим хотів сказати.



Немає коментарів:

Дописати коментар