Рада вітати гостей на своєму блозі!

четвер, 22 грудня 2016 р.

Буктрейлер – сучасна форма реклами книги


Всі ми звикли до звичайного способу зацікавити книгою - книжкової виставки. Це коли книги красиво стоять на поличках. Але зараз з'являються все нові і нові форми роботи. Тепер це буктрейлер.

З англійської book - це книга, trailer - тягач, причіп, призначений для перевезення вантажів. Дослівний переклад: тягнути книгу на причепі. Буктрейлер - це новий жанр рекламно-ілюстративного характеру, що поєднує літературу, візуальне мистецтво та електронні та інтернет-технології.
А простіше кажучи, буктрейлер - це короткий відеоролик за мотивами книги, кліп по книзі. Основне його завдання - яскраво і образно розповісти про книгу, зацікавити, заінтригувати читача, спонукати до читання.
Першими просувати буктрейлери стали книжні видавництва, побачивши в цьому ресурсі новий інструмент для книжкового бізнесу (в Україні це видавництво «Грані Т»). Потім цю ідею підхопили бібліотекарі. До створення буктрейлерів можна залучити і учнів. Судячи з їх якості та дитячої фантазії, дітям це явно приносить велике задоволення.

На сьогоднішній день жанр буктрейлера зробив великий крок вперед. Із звичайних презентацій в стилі Power Point він перетворився на справжнє мистецтво. 

Немає коментарів:

Дописати коментар